Dissabtes del Dret- Presentació

El passat dissabte 26 d'abril de 2014 es va dur a terme la primera edició de la nova iniciativa "Dissabtes del Dret", on nois i noies de batxillerat d'Instituts d'Olesa de Montserrat , Santa Perpètua de Mogoda, Sant Sadurní d'Anoia, Valldoreix, Terrasa i Sant Cugat interessats en aproximar-se al món jurídic varen desenvolupar al llarg de tot el matí una simulació judicial a la Sala de Vistes de la Facultat de Dret de la UAB. Aquesta activitat que forma part del programa de tutories institucionals dels diferents estudis que s'ofereixen a la Facultat de Dret, va comptar a la col•laboració d'estudiants de tercer curs del grau de dret en el paper de tutors i fou coordinada pel Dr. Cañabate i la Dra. Bonet.