Descobrint el Dret 2015-Presentació

Aquest any hem preparat dues jornades per descobrir el dret a la UAB. Es tracta de dues simulacions judicials que es basaran en casos reals; el 14 de març tindrà com a objecte el "Cas amiant" i el 21 de març el "Cas preferents". Aquesta activitat elaborada amb la implicació d'un grup de més de quinze estudiants dels diferents graus i cursos de la Facultat, permet treballar al llarg de tot el matí en la preparació d'una simulació judicial a la sala de vistes.

Els Dissabtes del Dret estan dissenyats per desfer mites sobre l'aprenentatge del dret i per aproximar mitjançant els casos diferents els estudis que s'imparteixen a la Facultat com, per exemple, Dret, Relacions Laborals, Dret + Relacions laborals o Dret + ADE. Per unes hores, els alumnes de batxillerat seran advocats, jutges o fiscals; i els estudiants de grau seran professors, perits, etc.