I Debat Jurídic en Català

El passat 12 de desembre tingué lloc el Primer Torneig de Debat Jurídic en català, a la Sala de Vistes de la Facultat de Dret de la UAB. Hi participaren tres equips d’estudiants de la nostra Facultat, essent el guanyador el “Clara Campoamor” format pels estudiants Bea Núñez, Jordi Farnés, Juan Torrecilla i Álvaro Juan. Esther Balada va ser nomentada millor oradora i Juan Torrecilla, millor jurista.

El jurat que valorà el debat va estar format per les següents persones: Pep Canício (President de la comissió de llengua catalana del CICAC),  Anna Arnall (terminòloga del CICAC),  Agustí Pou (Generalitat de Catalunya i UB), Mariona Torra (Advocada, i professora associada de dret civil a la UAB) i Josep Cañabate, professor de la Facultat de Dret de la UAB. Vàren actuar d’arbitres en Ramon Salvat i la Gemma Jiménez.

Els equips participants varen ésser els següents:

1. Clara Campoamor: Beatriz Núñez Grau, Juan Torrecilla Benitez, Jordi Farnés Agramunt i Álvaro Juan García.
  2. Concepción Arenal:  Cristina Panebra Salinas, Esther Balada Khouja, Edward Bernal Pérez.
  3. Federica Montseny:Helena Ribera Juanpere, Guillem Gabriel Pizarro, Alán Barroso Arrufat i Xènia Sánchez Hernández

El tema objecte de debat va ser :“Pot ser la gestació objecte de contracte”, sobre la maternitat subrogada.

Tots els participants del Torneig

Sorteig de les posicions