L'equip de la UAB va guanyar el torneig Jóvenes Juristas

Jóvenes Juristas

Dissabte passat dia 11 d'abril, l'equip d'Argumentació, Debat i Oratòria de la Facultat de Dret UAB va guanyar el torneig Jóvenes Juristas que es va celebrar a l'Audiència Provincial de Sevilla, en el marc de la Liga de Debate del Poder Judicial.

L'Equip format per Ciprià Requena, Beatriz Núñez, Ramon Salvat, i el capità, Albert Carles, va demostrar un profund domini de l'oratòria i d'argumentari jurídic sobre la institució de la Justícia Universal.

En semifinals es va enfrontar al grup de debat de la Universitat Loyola d'Andalusia, i en la final a la Universitat de Màlaga. L'equip de la UAB es va proclamar campió, consolidant així la seva posició i prestigi com a juristes de la Liga de Debate del Poder Judicial.

La Liga de Debate del Poder Judicial, està formada per 5 tornejos a nivell de tot el territori estatal i una final europea on participaran els 12 millors estudiants de la lliga. El dia 25 d'abril es celebrarà el darrer torneig d'aquesta lliga, el qual tindrà lloc a la Facultat de Dret de la UAB, on participaran UDG, ESADE i UAB.

Convidem a tothom a assistir a aquest event i a disfrutar del nostre grup, que participarà amb dos equips. El dia 25 s'anunciarà els 12 estudiants de Dret que participaran al torneig Copa Màsters del Poder Judicial.

L'equip d'Argumentació, Debat i Oratòria de la Facultat de Dret de la UAB, va participar també al torneig Pasarela Judicial de la Liga de Debates del Poder Judicial els dies 26 i 27 del passat mes de març, quedant en semifinals després d'una brillant intervenció dels seus membres, Marta Giménez, Àlex Pérez, Ramon Salvat, i el capità, Ciprià Requena.

Marta Giménez i Raquel Chasserot, estudiants de la Facultat de Dret i membres del Grup d'Argumentació, Debat i Oratòria de la Facultat de Dret de la UAB van recollir el dia 1 d'abril a la Ciutat de la Justícia els premis a Millor Oradora i Millor Jurista respectivament, per la seva participació a la Liga de Debates del Poder Judicial. El premi va ser entregat pel Magistrat Manuel Ruiz de Lara.